18 Mart 2011

cilt bakımı ''UNT SKINCARE''

gece forumlarda gezerken dikkatimi çekti ,adından bahsedilmesi üzerine googla amcama sordum serdi önüme..
siteye bir daldım kiiiii,çıkmam sabah saatlerimi buldu,2 parça da ürün sepetimdeydi ve siparişimi vermekten kendimi alıkoyamadım...

öncelikle ürünlerin içeriği ve vaatleri inanılmaz cezbedici,keza özenli ambalajları da ilgimi çekmedi diyemem..sitenin düzeni,dizeynı,aradaığın her soruya cvp bulacabileceğin tarzdaki kurulumu vs süperdi..neler var peki! 
kullanıcı yorumları var,ki bu benim için önemli kısmende olsa.. danışman cilt bakım uzmanları dr.lar var 72 saat içerisinde size geri dönüş yapıp ,akılınızdaki soruları itina ile cvplandırıyor..cilt analizi yapabileceğiniz bir test var,ürünlerin içeriği ayrıntılı,vaatleri ayrıntılı, hatta resimli,bazen videolu gösterimlerle sunulmuş müşterilere...
ürün yelpazesi oldukça geniş,her cilt tipine ve sorunana karşı birden çok ürüne sahip,ergenden tutun olgun cilt sorunlarına karşı birçok ürün bulabilirsiniz,site giriş yaptığınız andan itibaren tr uyumlu ve kargo ücretsiz dünyanın her yerine ,artı zaman zaman  indirimli ürünler ve setler oluşturulmakta ve belli bir limitin üztündeki alışverişlerinizde hediye verilmekte ve seçmektesiniz.. ve dahası ... 
bana kalırsa göz atmakta fayda var ben 2 ürününü sipari ettim aqua fortis nem serumu ve brightening exfoliator temizleyicini aldım,açıkçası umutluyum,yada umut etmek istiyorum,gerisi gelecek sanıyorum bu alışverişin..gelince resimleri ve kullandıkça fikirlerimi paylaşacağım sizlerle ;)

Hiç yorum yok: