20 Şubat 2011

^^izleyici satışları^^


küt model de perçemli resimdeki ile aynı model ama kızıl renkte gerçek saça en yakın malzemeler ile üretilmiş bir  peruk.hiç kullanmadım 90 tl ye aldım.
 diğer peruğumu kullandığım için bunu satıyorum 50 tl

bana ulaşmak için  mail adresim ;



*******

Lensim solotica hidrocor mel

Geçen ağustos ayında aldım, ilk aldığımda birkaç kez taktım daha sonra hiç takamadım. Toplamda 5 kez ancak takmışımdır. Yani daha 6-7 aylık bir süresi var.

Kendi gözümde fotoğrafı olmadığı için internetten bulduğum bir fotoğrafını ekliyorum. Fiyatı da ; kargosu alıcıya ait olmak üzere 50 lira.
ulaşmak için ; kibele47@gmail.com


*******

Max Factor Lasting Performance Fondoten- 105 Soft Beige  

yaklaşık 1 senedir bu fontoteni kullanıyorum elimde de 1 adet yedek var. Fakat Dior Nude fondoten kullanmaya başladığım için bu fondoteni sattiyorummm!!

Ben boynerden 54TL almıştım. Sizlere 45 TL ye satıyorum. Pazarlığa açıktır :))
irtibat için ; prensesarz@gmail.com






Hiç yorum yok: