19 Şubat 2011

bugünden...




6 yorum:

The Magic Of Makeup dedi ki...

makyaj harika her zamanki gibi :) kaşlarını mı açtırdın ?

Adsız dedi ki...

yine, zarif bir günlük makyaj..

Adsız dedi ki...

yagmurun ise yaradigi bir gun oldu ve blogunuzu dolanirken buldum. bayildim. hemen hemen tum videolarinizi izledim. ellerinize saglik bunca ugras vermissiniz. bundan sonra her gun takip edecegim ^^

Unknown dedi ki...

Merhaba, gercekten büyük emek ve sabır var yurekten tebrik ediyorum sizi.
Sanırım yillardir takip ettiğim sadelikten kurtulup artik biraz boyanacagim:)Sizin deneyimlerinizden kuvvet alacagimi itiraf edeyim.
Bu resimlerdeki lensin adi nedir?

esra altunkaya dedi ki...

çok şık olmuş. burada senden güzel bir gece makyajı videosu bekliyoruum

Unknown dedi ki...

_the magic of make up ;

tşk ederi kaşlarımı açtırmadım canım,çekimden olsa gerek ton farkı..

_ gacı; tşk ederim :)

_adsız; hoşgeldin,çok mutlu oldum :)

_benay;rica ederim ,inşallah çok sevinirim :D lesnsler,m ^^solotica naturel colors cristal^^ canım..

_xesrax; esra'cım video olayını beceremiyorum ,kendimi izlerken bazen kızıyor bazen gülüyorum,ya çok doğalım ya çok kasıntı..elimden geleni yaparım,denerim yine şansımı :) tşk ederim ...