17 Ocak 2011

Stilli ''çarpıcı'' bir gece makyajı örneği

yine siyah- yine siyah :)) asil rengim benim ...
göz kapağıma sürdüm ve hiç harmanlamadım,sadece rütuş yaptım ..
ve göz pınarlarım, 3 kuyruk var gümüş renklerde,fotolara her ne kadar yansımasa da bu ayrıntı ,aynada müthişti..
farklı bir gece makyajı ve özel günlerde gözü yorup tırmalamayacak hatta gözleri üzerinden alınamayacak bir makyaj stili oldu bence.
farklı ve radikal olup,gözler ,makyajımda olsun diyor iseniz deneyin ..
inanın bu makyajın ayrıntılarını görebilmek için insanlar gözlerini gözlerinizden alamayacak:))

neler kullandım;

everday minerals far
NYX kapatıcı
maybelline affitone fondoten
bourjoıs pempe allık
pastel mascara
flormar gümüş lıner
flormar 505 ruj
NYX true red gloss
milani kaş kiti
markası belirsiz jel eyelıner
takma kirpik

ve bir sonraki postta ise,bu makyajın dönüşümünü göreceksiniz!!;)

19 yorum:

Zeynep dedi ki...

yahu bi insan bu kadarda becerikli olmazki!! sen eline al fırçayı rasgele sür yüzüne eminim yine harikalar çıkartırsın ;) çok güzel olmuş yine canım renklerin uyumu asil kırmızı ruj ilede resmen patlatmışsın makyajı :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

öncelikle blogunun layoutunu değiştirdiğin için ne kadar mutlu olduğumu söylemek istiyorum. uzun zamandır siteyi gezemiyordum ağırlığından dolayı.

makyaj çok hoş olmuş ve kirpiklere bayıldım. çok doğal duruyorlar...

esra altunkaya dedi ki...

ben bu makyajın videosunu isteriiiim. çook güzel olmuşş..

tubiss dedi ki...

ya ama süper olmuş :)) kıskandım valla :)

esra altunkaya dedi ki...

cnm buarada kirpikler çok hoş. markası ne kirpiklerin?

oykullua dedi ki...

deneme 1-2-3

oykullua dedi ki...

cnm beim nilcim valla ruh hastasi oldum diebilirim :)) kac gundur sitene uye olcam die ugrasdimmm arti yrum yazmak icin buyuk bir caba in basariyorumdur:)) hayirli ugurlu olsun cnm bayildim bloguna takipteyim surekli :) makyajin 1 numara olmus........

Unknown dedi ki...

zeynep:

çok tşk ederim:) bende çok sevdim bu makyajı..

fashıon:

temamı değiştirdim ,sonunda içime sinen bir tema uyraladım kendime..sevindim artık rahat girebiliyor olmana,tşk ederim..kirpikler ebyadan 10 lu setlerden markasız:)

esra:

inşallah çekmeye çalışırım ,kirpikler markasız canım ebaydan aldım ,blogta yayınlarım resmini aldığım satıcıyı vs ..

tubişş:

canımmm,yüreğine sağlık,çok tatlısın tşk ederim,sende dene cidden çok güzel bir stil tuğba;)

Unknown dedi ki...

oykullua;

çook tşk ederim ,benim için ne anlamlı-ne değerli bir çaba!!harikasın:)öpüyorum

oykullua dedi ki...

:) rica ederim cnm sadece bloger kulanma ozurluymussum onu aanladim :) cnm ya makyaj iyi hos rujuna bittim. gelince tr ye hemen alicam kismetse bu carsamba :) ama flormar 505 yazip bakiyorum ruj bir suru cikio sana cok zahmet olucak ama rujun resmini paylassan :) cok zahmetliyizz yaaa cokkk

Unknown dedi ki...

oykullua;

estafurullah :) rica ederim.
yarın kirpiklerle beraber onuda paylaşırım resimli olarak blogta;)

oykullua dedi ki...

canim valla cok makbule gecer simdiden tsk ederim... ben az daha ortaligi karistiriyim bayildim :)))

civciv dedi ki...

tam bir gece makyaji, cok begendim !

sevgiler

Adsız dedi ki...

canım,çok çarpıcı olmuş makyajın,çok beğendim..far rengi ve kirpik 10 numara,kirpiklere bitiyorum biliyorsun..:))kısadan uzuna doğru giden model bu değil mi? bu da süper .....
ayrıca,çarpıcılıkta rujun rolü yadsınamaz..

__fstk dedi ki...

gercekten cok carpici bi makyaj olmus, kirpikler harika makyaj kirpiklerin dahada dolgun görünmesini saglamis:) göz pinerindaki detayida cok begendim:D özel bi geceye giderken bende uygulayim:D

Ayşegül Yılmaz dedi ki...

Süper süper süper olmuş işte budur ... Nasıl yaptığını tek tek anlatırsan çok seviniriz bir video gider bu makyaja ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

döktürmüşsün yine

gece için sahane.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel makyajın olmuşş canım.kirpikler harika.blogun mükemmel..sewgililer günü hediye çekilşime bekliyorum.sewgiler

Adsız dedi ki...

Videolarını bekliyoruz artık ya bu yapılışlardan bizleri de öğrenmemiz adına mahrum etme lütfen :)