3 Ocak 2011

sevgili'' PRENSES ARZ BLOG'' tşk ve hediye kampanyası hk.

kumanda panelimde yeni paylaşımları takip ederken  geç de olsa farkettim ve inanılmaz sevindim sevgili ''PRENSES ARZ'' ın bloğum adına yaptığı yorum ve bloğumu önermesi beni onure etti..:) kendisine bu hassas ve ince yaklaşımı adına çook ama çok tşk ederim ...
 bu ne güzel bir düşünce ve hoş bir dayanışma dedirtti bana :)
gerçekten örnek bir yaklaşım tebrik ederim kendisini ...
öpücüklerimi gönderiyorum,her ne kadar tanımasam da,yüreği içimi ısıttı ;)


sonra bloğuma baktım ve tek izleycisinin ben olduğumu farkettim ve
bir hediye kampanyası düzenlediğini görüp hemen katılmak ve tabiki 
seve seve ona destek olmak ,bloğu duyurmak istedim...
bu ince düşünen arkadaşımızın   bloğunun izleyici olmak  ve hediye kampanyasına katılmak için tık...tık...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tüm bloglar için büyük şans http://bit.ly/hXOKzn