27 Ocak 2011

FARMASİ kozmetik!?

farmasi kozmetik ürünlerini denemiş ,kullanmış olan lar var mı aramızda?
çok merak ediyorum ürünlerini ,yurt dışında birçok ülkede kullanılan bir marka olduğu söyleniliyor,netten az da olsa yorumlar buldum ve olumlu yorumlar ile karşılaştım.
 avon ve oriflame kozmetik  firmaları ve ürünleri ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli olduğu söyleniyor.bu konu hk. bilgisi olan var ise,ürünlerini ,deneme ve test etme şansı bulan arkadaşlar paylaşır ise, olumlu - olumsuz düşüncelerini sevinirim..

kataloguna göz attım,ilgimi çekmedi değil her açıdan,bir an evvel denemek istiyorum:)


bu da farmasi ürünlerinin üretim alanı ve tanıtım videosu;


FARMASİ YÖN.KUR.BAŞ. HAKAN TUNA BEY'İN HOŞGELDİN MESAJI
Yükleyen farmasimarketing. - Yaşam, moda ve 'kendin yap' videolarına göz atın.

3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

makyaj gunlugu hacer bi ara ranıtmıstı cnm
bizim alt komsu satısını yapıyo ama biraz yrtk bi sey oldugu için kmse konusmuyo :)

Unknown dedi ki...

kova hatunu; huysuz komşu mahrum bırakıyor desene:))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

valla oyle.
bir bilse ben ondan neler alırım ama
ne ekersen onu biçersin işte :)