28 Aralık 2010

eyelıner / diplıner kolay nasıl çekilebilir.(video)

en çok sevilen ve merak edilen -izlenisi makyaj videolarının vazgeçilmezi lıner videoları olsa gerek değil mi ?:)

ayna kullanmadan ,kameranın monitörüne bakarak çektim videoyu ,makro çekim olmalıydı ve mümkün olduğunca yakın- net- düz görüntülerle videolamak gerekti. dolayısyla, monitörü kullanmam sizlerin verim alabilmesi adına şarttı ve ben riske girdim, denedim oldu:)) sizler

aynada çok daha iyileri yapacaksınız umuyorum..
aşama aşama yapmaya gayert ettim 1-2 lıner stili,2. video da fırçalı lıner videosu ,jel lıner videomuz eksiz sadece ama onu makyajlarımda kullandığım için ve daha çok kullanılan diplıner ve eyelıner olduğu için bunları çektim...

umarım faydam olur,öncelikle bu illete hakimiyet kurabilmeniz şart ,en temekl kural bu ,bunun için de bol bol pratik şart ve böylelikle deneme-yanılma yöntemi ile de siz çok farketmeden pekiştirmiş ve olayı kavramış hale gelip ,artık o lıner fırçası üzerinde hakimiyet kurmuş olacaksınız... benim kolay lıner çekme yöntemlerim bunlar ;)

vee,aslında bunların isimlerinin yer değiştirdiğini biliyor musunuz halk didlinde:) şöyleki ,aslında diplıner sandığımız EYELINER,eyelıner sandığımız ise,DİPLINER;)
bencede ilginç !

 12 lik paletlerimin videosuna çektim sizler için onu en yakın zamanda yayınlayacağım ;) sevgiler ..NİL...


*videolar sessiz,burun akıntım var ve sesim de oldukça feci halde,o yüzden de konuışmayı tercih etmedim ;)*


dipliner ile;



diplıner ile lıner nasıl çekilir..
Yükleyen paxera. - Diğer yaşam ve stil videolarına göz atın.


fırçalı eyelıner ile;



eyelıner nasıl çekilir...
Yükleyen paxera. - Yaşam, moda ve 'kendin yap' videolarına göz atın.

Hiç yorum yok: