28 Aralık 2010

çıt çıt ,postij satılık... __SATILDILAR__

4 parça cıt cıt.. 2 kez kullanıldı...

koyu kahve rengindedir takımdır 4 parçadır..tabiki gerçek saç..
boyu 55 cm..kargo dahil (PTT )75tl
bir kez boyadım ama saç sağlıklı emin olunuz...zaten çok ta kullanamadan yarım ay yaptırdım ,şuan onları kullanıyorum ,dolayısıyla bu saçlar yeni sahibini bekliyor..yanılmıyorsam ,en kötü ihtimalle 80 gr civarındadır şuanda,ben 100 gr olarak almıştım,tokalarından biri çatlamış,2 tl ye edinilebilir tabii,bilginize...

2 adet 15 cmlik cıt cıt ..
yakın çekim saçların durumu
2 adet 15 cmlik cıt cıt ..

2li set ,3 kez boyandı ilk aldılarımdı..dolayısyla sağlıklı diyemem ama takılmayacak durumda değiller elbett,iş görür yani 15 er cm her biri koyu kahve renginde boyu 50 cm,gerçek saç.
40 tl

NOT:tüm çıtçıtları almak isterseniz 100 tl kargo dahil..
(ki bir kafaya rahat yetiyor,fazlasıyla)

Hiç yorum yok: