2 Aralık 2010

Brad Pitt ,çok sevdiğim kadim dostum;)



:)) face in hole zaman zaman uğradığım ,can sıkılınca uğraş bulduğum bir yer ,seviyorum bu tarz şeylerle ilgilenmeyi,bazısında cuk otururken resimler,bazısında nomal olarak fire verebiliyor bende düzenleme yapıyorum onlara..özellikle ilk amacım saçların kendim üzerindeki renk ve duruşunu görebilmek merakı, hatta özlemi :)mesela sarı saç çok istedim kendime,hatta geçen yıl bir girişimde bile bulundum ama ne yazık ki ,işinin ehli olmayan bir zanaatkar'ın kurbanı oldum ve saçlarım belimde iken kısa rihanna modeli kestirmiştim ,şuan omuzlarıma yaklaştılar neyse ki ,ama benim gibi uzun saç delisi biri için yeterli değil ,ne çok ağlamıştım,saçlarım yanık diye,kestireceğim diye..hatta  bu yüzden üzüntüme daynamayan eşim bana peruk almıştı:))şimdi hasretle uzamaları beklerken bir yandan da iç geçirerek bu gibi sitelerde özlem gideriyorum kısmende olsa;)tabii bu arada brad abimi görmüşkende bir hatıra fotoğrafı çekilmeden olmazdı değil mi :)
ziyaret etmek isterseniz bilmeyenler için linki ;


bu arada sarı saç yakışmış mı ?
hiç akıllanmayacağım  sanırım evet !!:)


 




2 yorum:

civciv dedi ki...

sac problemi bende de daima mevcuttur :) *Prad Pitt ile "resmin" cok hos durmus..

Sevgiler

isabel dedi ki...

harika uyum sağlamış fotoğraflar:)
linkini verdiğin siteye üye oldum ben de.. ama bi türlü fotoğrafımı bulunan fotolara yerleştiremedim :S