7 Aralık 2010

ayyhh! sonunda oldu..kontürleme ve göz makyajı videosu bir arada ;)


resmen göbeğim çatladı derler ya,heh işte aynen o durumu yaşadım ,12-14 saatte yüklemem gereken 20 dk.lık videoyu,yeni aldığım video kameranın kendi cd sindeki bir yazılımı sayesinde 10 dk lık bir süre içinde yüklemeyi başardı(m) :))  öbür türlüsü kesinlikle başa çıkılmazdı mümkün değil ..buarada eşim yeni kamera aldı bana ,acıdı sanırım halime ''vay garibim du sana video kamera alayım'' dedi  :)) sağolsun gitik ve seçip aldık .onun yazılımı sayesinde de bu kadar kısa sürede nete video yüklendi:))(ohh ,cıstak cıstak)  bu çekim eski foto makinamın videosu ile yapıldı ,dolayısyla bundan sonraki çekimlerim daha kaliteli bir görüntü ile karşınızda olacak umuyorum ;) ve video tamamlandı..artık izleyebiliriz,hepinize sevgiler... ;)
son 3-5 saniye, veda kısmı kayıt dışı kalmış :(bilginize...


4 yorum:

Adsız dedi ki...

:) Çok güzel bir video. Doğallığın ve içtenliğin hep böyle devam etsin. :)
Ellerine sağlık. :)

chunlibeauty dedi ki...

bende cok begendim :) video cekmek gercekten cok zor insan kendi kendine konusuyor gibi bir ruh havasina giriyor :) videolarinin devamini bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

mor kelebek -chunli ;

tşk ederim :) valla zor iş,kendi kendine konuşmakta, uygulamakta hızlıca vs ama alışıyorum sanırım :)

Adsız dedi ki...

[url=http://KNOWINGJIMFRANCES.info/?p=146]free games online[/url]