10 Kasım 2010

gelin makyajı (özel gün )

ister gelin makyajı olsun ,ister özel günlerde kullanabileceğiniz bir makyaj ,


yada her evlenmeyenler için her ikiside,evlenenler,

tren kaçtı ,özel günlere nasipmiş

tamamen pür makyaj denilen olay budur,her bişey var ,

beyaz parıltılı olan beyaz farın üzerine geçilmiş flormar kren rengi tüp glitter lınerdır.05 numara olanı...

alt bölümüne de siyah olan ve dağıtmış olduğum kalemin üzerine de hafiften gezdirdim parıltıları yansıması ve uyum açısından ,siyah toz far everdays mineral kullandım ben

beyaz olan far mat tekli flormar yine

,fondotenin maybelline saten olanı değil -diğer tüpteki(üşendim şimdi gidip bakamıcam soran olursa bakar yazarım )

kapatıcım yine maybelline köpük concealer 02 naturel bej..kaşlarımı maybelline mat kahve far ile boyadım..

mavi göz kalemi david eyes..flor mar dudak kalemi ve she bronz allık var..

gloss, ınglot lips duo .. ve tabii aşınmış olan duvak konseptimlensler solotıca charm grafite

unuttuğum varsa hatırladın ...

hepinize öpücükler..

15 yorum:

The Magic Of Makeup dedi ki...

makyajlarını çok beğeniyorum ama keşke gözlerinin içine kalem çekmesen diye düşünüyorum hep.. nacizane fikrim :)

chunlibeauty dedi ki...

Makyaj harika!! Ama konu mankenini de es geçmemek lazım :) Çok güzel olmuşsun canım

Unknown dedi ki...

sevgili cemre haklısın aslında ,ama bende alışkanlık sanrım ,çekmeyince boşluk hissediyorum ,yine en sonda da olsa çziiveriyorum alta kalemi ...va tabii kalemsiz makyajlarda:) yine de aklımda olsun tabii..
çok tşk ederim ...:)

Zeynep dedi ki...

yine çok güzel olmuş makyajın renklerin uyumu harika :)

TatLıGacı dedi ki...

güzel bir makyaj..acaba gözünün içine mavi değil de,beyaz kalem mi çekseydin?

Adsız dedi ki...

makyajiniz cok hos yalniz goz icini keske bos biraksaydiniz yada beyaz kalem kullansaydiniz daha hos olurdu.bu haliyle makyaj biraz bogulmus.birde farkettim de tum makyajlarinizda goz cevresini cok beyaz yapiyorsunuz teninizden cok farkli duruyor ve butunlugu bozuyor.bu kadar aydinlatici kullanmasaniz daha iyi olur gibime geliyor,goz cevresi bembeyaz oldumu aklima Bulent hanim geliyor lutfen yanlis anlamayin.

Bu da Benim Güncem dedi ki...

allahımmmm yine döktürmüşsün:) makyaja falan dicek kelime yok ama bu bakışlar:) o elmacık kemikleri,saçlar vay beee dedim içimdem.nazarlardan saklasın allah:)

Sara dedi ki...

Love the look. you're so gorgeous and talented :) Just found your blog and following you now

Hope you drop by and visit my blog
http://sarahassansblog.blogspot.com/

xoxo

Unknown dedi ki...

chunli
zeynep
sochic
tatlı gaci
tşk ederim :)
gaci evet beyaz da olabilirdi ama tezatlık bazen hoş olabiliyor,farklılık da..

adsız bengeceleri makyaja otuyorum genel olarak ve flaşlı çekiyorum onunetkisi ile yoğun görünüyor ama aynda tabiki böyle değil tşk ederim ,hiç kırılmadım:)

sara H. thank you
I'm your visit go blog:)

Unknown dedi ki...

çook güzel bi makyaj sürekli bakabilirim saatlerce :) cnm benim her şeyiyle harika olmuş. sen de çok güzelsin zaten. maşallah diyeyim nazar değmesin :)

Unknown dedi ki...

cicici,çook tşk ederim .. :)amin canım hepimize...

Kartopu dedi ki...

Süper olmus, makyajlarinin hepsi bir harika, cok yeteneklisin gercekten!

Unknown dedi ki...

kartopu tşk ederim:)sevgiler..

nermin dedi ki...

cnm süpersinnnnnn:)

civciv dedi ki...

her göz makyajin bir birinden güzel senin *_=
sevgiler civciv