4 Ekim 2010

yaprak dökümü(doğaçlama makyajım)

makyajım tamamen doğaçlama,hayal gücü ürünü..ama sanırım bir doğa makyajı teması adı altında olabilecek bir makyaj... yüzümü tual olarak kullanmayı seviyorum,gördüğünüz üzere..sürekli monoton ,tek düze şeyler yerine zaman zaman radikal ve farklı uygulamalar yapmaya çalışıyorum naçizane...önce bu desenin yüzüme taslağını hazırladım sonra detayları vurgulayıp renklendirdim...daha çok göz kalemlerinden faydalandım ve renkli lınerlardan ,rujumuda yine göz kalemleri ile makyaja uygun hale getirmeye çalıştım..umarım beğenirsiniz...



adını siz koyun ,''yaprak dökümü



yada güz yaprağı ''vs vs

 

3 yorum:

tubiss dedi ki...

vayy çok güzel olmuş kurslarda yapılan fantastik makyajlara benzemiş ellerine sağlık bende yakın zamanda bunlardan yapıp blogta paylaşacağım :)

Bu da Benim Güncem dedi ki...

çok iyi olmuş,pek iyi olmuş:)))

Adsız dedi ki...

Süpper görünüyor. Ellerine saglık.