14 Temmuz 2010

vazelin ile çarpıcı renkler!

düzenlenmiş makro çekim
vazeline dokundurduğum concealer fırçası ile elde ettiğim sonuç ....
sonuç olarak deneme yanılma yöntemini uyguladım ve farın gerçek rengini elde ettim baz dan bile etkili bir sonuç elde ettiğim kanatindeyim ...sonrasında bir 30 dk sonra topaklanma ve birikme olmadı ve makyajı sabitledim...
bir sonraki postumda da aynı yöntemle renkli bir makyaj uygulamasını yayınlayacağım ...
artık vazelinde malzelemelerim arasında,en azından çarpıcı renkleri uygulamak isteyeceğim günlerde... vazelin nereden aklına geldi derseniz ? bilmiyorumm,
esti -geldi :)

2 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Vazelin güzel bir fikir daha öncede arkoyu duymuştum ama hiç denemedim.

cEmRe dedi ki...

vazelini ben de denedim; sonuçta çok güzel bir mor elde etmiştim faydası oldu... ama bu makyaja bayıldım mor fln yalan yani çok güzel olmuş =))