14 Haziran 2010

çilek indirimi ve scott barnes loose powder siparişim

strawberry de kutusuz ürünlerde %65 indirimini görünce ,bir göz attım..ihtiyacım dahilinde olan scott barnes bronze mineralli pudrayı görünce nette araştırırken kozmosim'in blogunda swatch'ına rastladım,çok ta hoşuma gitti...

elmas pırıltısı da beğendim ama onu ertelemek zorundaydım:( umarım bir daha ki indirime sadece bronze olanı sipariş verdim(loose powder 24tk bronze ) sizlerde kampanya bitmeden paylaşmak istedim bu haberi..

kozmosim'in resimlediği ürün swhatclarını ve yorumları için .

kozmosim 'in bloguna;

elmas tozu(diamond dust) swatch'ı;
24tk bronze swatchı;
ürünün strawberry de ki adresi;

http://tr.strawberrynet.com/makeup/scott-barnes/loose-powder---24kt-bronze---unboxed/90655/?CatgId=66

ürün elime ulaştığında bende bloğumda sizlerle paylşacağım :)

Hiç yorum yok: