21 Mayıs 2010

ebaydan aldığım jel eyeliner'İm ..



liner konusunda beceriksiz olsamda seviyorum ..
onun duruşu ,göze anlam katışı daha bir başka ... inatla devam ediyorum her ne kadar beceremesemde...
sonra jel eyeliner almaya karar verdim,ama çok pahalı bişi olmamalı idi benim için ,malum ziyan olması yüksek ihtimal :) ama neyse ki becerdim ,hatta çok sevdim ..
yanılmıyorsam 4£ civarlarında aldım ,yani 10 -12 tl arası bu eyeliner..sürülüşünü çok beğendim ,yumuşak ,9 saat boyunca akmadan kokmadan durdu,rengi çok koyu ,sevdiğim gibi 01 nosu bendeki de zaten... waterproof diye geçiyor,gece olup ,temizlemesi kalınca gözüm korkmadı değil ,new ile karşılacağımı bilmiyordum,ama sonuç iyi dii,çok kolay temizlendi ve ben pek bir sevindim :))
işin özü diyorsanız ki ,ben elimi alıştırayım ,onunla acemiliğimi atayım ..kaçırmayın ...resimde dünkü makyajımda kullandığım jel eyelıner... :))

1 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bence gel linerlar cok daka kullanıslı :D ben fluidline aldım alalı baska sey kullanamaz oldum :D dibi göründü tekrardan almam gerekiyor :D bu seferki linerin daha bi güzel olmuş ellerine saglık