16 Nisan 2010

ELF all over colour stick swatch...

sağdaki lilac petal- soldaki pink lemonade
aldığım elf ürünlerini yeni yeni kullanıp ,keşfetmeye başlıyorum ,anca sıra geliyor... daha ilk tanıştığımz için mi bu stiklerle bilmem çok ta cazip gelmediler bana :( zamanla fikrim değişir mi bilmiyorum,sürümü çok ta kolay olmadı benimiçin ,zor dağıttım ..(allık olarak denediğimde yüzümde...) ama tonlar güzel özelliklede açık tonu aydınlatıcı olarak kullanıma daha uygun(lilac petal)zamanla onlara kanım kaynar mı bilemiyorum ...
yapısı ve tonları hoş ,koku fena değil,çok amaçlı olması da güzel..
allık ruj ,aydınlatıcı olarak kullanabilmek mümkün ..ama görüntülerinin pek minik ve şirin olduğu bir gerçek..
ama makyajda vazgeçilmez olabilecek ürünler değil bana göre...

1 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bunlar cok şirinler :D bende sipariş vermiştim ancak kargoda sorun cıktı paketim gelemedi ne yazıkki :( bu cicilerden benimde olcaktı halbukiiiiii