30 Nisan 2010

bugünki makyajım ve liner yorumum

fark edersiniz eyelineri daha düzgünleştirebildim ama hala mükemmel değilim tabiiki ...
bu arada neden daha düzgün çekebiliyorum ,şunu denedim;elf diplinerima liner fırçamı daldırdım ve denememi yaptım ...sonuç ; çok daha kolaydı benim için sürümü ve kullanımı
... farkettim ki ,bunca zaman boşuna depelenip ,hayıflanmışım ..çünkü ,diplineri sürmek bence daha zor..ucunun sert olması ,bize kalemi hatırlatsa da , o sert uç ile lineri çekmek sorunlu,ne kadar dikkat etmeye çalışsamda o girintiler ve bozukluklar oldu ..fırçalı eye liner ucu ,yan fırçası daha yumuşak olduğu için sürümü dipliner e göre bence daha kolay ...sanırım enazından benim sorunum bu idi ..yani sert uçlu liner yerine ,yumuşak uçlu fırçaları kullanmayı ertelemek ..neyseki çok geç kalmadım... benim gibi bu hususta acemi olan ve beceremeyenler arkadaşlarıma tavsiyem olsun ,birde bu şekilde deneyin ...hatta ben jel eyeliner edinmeyi düşünüyorum ,direk makyaj fırçamla uygulamanın daha kolay olduğu kanısına varmış iken ...:)
amma çok yazmışım heeee...:))

Hiç yorum yok: