26 Nisan 2010

BEYU cream kapatıcı(concealer)

kapatıcısız dışarı adımını atmayanlardanım ..olmazsa olmazım göz altı kapatıcıları !
gözümün altındaki kahve halkalar dolayısı ile,ki bazen uykusuz ve yorgun günlerin ertesindeki mor halkaların en büyük kahramannları kapatıcılar:) bana deseler ki tek birşey yüzüne sürüp ,çıkacaksın ,kesinlikle sadece kapatıcı olsun derim...
birçok kapatıcı denedim ve kullandım ,beyu bu anlamda çok iyi olmasa da iyi derecede en azından aşırı morlukları olmasa da,kahve halkaları gizlemekte iyi ,yapısı çok hoşuma gidiyor, kremsi yumuşak ve nemlendiriyor,kuruma ve birikme yaşamadım,hafif aydınlatıyor göz altımı bunu da seviyorum :) kalıp gibi durmuyor asla,oldukça doğal duruyor,hatta yok gibi neredeyse...
6 ml kullan kullan bitmek bilmedi ,en çok ta bunu sevdim :))
bendeki numarası 5 açık buğday tenliyim ,karmadan kuruya dönük cilt yapım... tam adı ise ;light reflecting concealer- ceram concealer diye geçiyor...
çok fazla morluklarınız ve koyu renk halkalarınız yok ise kullanılabilir bir ürün ...beyu satan tüm kozmetiklerde bulabilirsiniz hobby de özellikle
fiatı 24 tl idi..

Hiç yorum yok: