23 Mart 2010

pastel magic touch kapatıcı...

magic touch kapatıcı
pastel de 2 ürün alana 3. ürün mascara hediyeli ...
pastel magic touch kapatıcı ,ummuduğumdan da iyi çıktı ,ki özellikle beyaz ışıltısına bayıldım gündüz makyajında çok hafif kullanılsa yeterli ,çünkü bir o kadar ışıltılı:)gece için ise ideal ..tek sevmediğim yönü ambalajı ,zellikle ışıltılı bölümü sıkıntılı,zor açılmakta ,tırnaklara dikkat!;)fiatı da oldukça uygun 13 tl..
pastel ruj 20 no ise, bir önceki postumda alt zemine uyguladığım ,üzerine ınglot lip duo geçtiğim ruj... fena değil.. parıltısı az,nem oranı ne yazık ki ,düşük ..fiatı 8 tl
hediye olan maskarayı ise,beğendim,sürümü rahat ve yapışmıyor,tel tel oldu kirpiklerim sürdüğümde çok şaşırdım ve çoook sevindim,ayrıca temizleme kısmında da sorun yaşamadım,bu da iyi haber...
flormar dudak kalemi ,dudak rengine çok yakın,hoş 2 tl idi yanılmıyorsam...

3 yorum:

lovebug dedi ki...

kapatıcı değil de daha çok ışıltılı farmış gibi duruyor.Fiyatı da oldukça ucuzmuş. ,=)

PANDORA dedi ki...

love bug canım 2 bölmeli ,üstü kapatıcı ,altı ışıltılı aydınlatıcısı ..fiatı gayet uygun evet :)

Anonymous dedi ki...

Just popping in to say nice site.