12 Mart 2010

88 li ultra ışıltılı far paleti ve REVLON siparişlerim...

88 ultra shimmer far paleti
revlon bare it's all 365 no peachy teas
revlon dazzling shimmer yeni be
bu palet çoktandır aklıma yer etmişti,sonunda dayanamadım ve aldım ... ebayda çokça var çeşitleri mat ,parıltılı ve ultra parıltılı olarak ..120 lik seti nedense beni cezbedemedi sarı tonlar çok ağırlıkta idi,88 gözüme daha cazip geldi:)
revlonları ise nette okuduğum yorum ve tavsiyeler üzerine almaya karar verdim ..gg de bunlar çok daha yüksek fiyatlara satılıyor!! eğer ebay kullanıcı iseniz,ebay ı tercih etmelisiniz... ürünler elime ulaştığında ve büyük sabırsızla tamirden gelmesini beklediğim fotoğrafmakinem elime ulaştığında sizlerle ayrıntıları paylaşmaya çalışacağım nacizane:))
size öpücükler...

3 yorum:

Chilek dedi ki...

cok guzel gorunuyorlar, iyi gunlarde kullanın:)

MoR KeLeBeK dedi ki...

izlemeye aldım cnm. Bende merakla bekliorum yorumlarını. Başarılar dilerim.:)))

PANDORA dedi ki...

chilek; çok tşk ederim canım..
mor kelebek; gelince hemen yorumlarımı yazacağım canım;)